Remarketing, Campanie Eficienta

Back to Articole
Google Ads si Remarketing

Remarketing, Campanie Eficienta

Toata lumea isi doreste vanzari rapide si sigure la costuri publicitare cat mai mici. Ei bine,  acest lucru este posibil in cazul in care  veti opta pentru Campania de Remarketing realizata  prin intermediul Google Adwords. Probabil, navigand pe internet, ati vazut de nenumarate ori bannerele unor site-uri pe care le-ati vizitat anterior. Acestea va urmaresc pe tot parcursul activitatii dumneavoastra online. Orice site ati accesa, banner-ul va aparea iar si iar.  Pana la urma cedati si va intoarceti din nou in site-ul respectiv,  de unde cumparati produsele de care aveti nevoie. Aceasta forma de publicitate dinamica se numeste Remarketing.

Probabil va intrebati cum este posibil acest lucru?  Foarte simplu. Pentru a realiza o campanie de remarketing trebuie sa  inserati in interiorul paginilor de pe site dumneavoastra o eticheta pe care o primiti de la Google. Dupa validarea de catre specialistii Google Adwords a etichetei de urmarire, trebuie sa asteptati  pana se va  crea lista de remarketing. Campania se va activa in momentul in care cel putin 100 de persoane va vor accesa site-ul.

Remarketingul este recomandat tuturor comerciantilor care au magazine online de servicii si produse. De asemenea, Campania de Remarketing este o modalitate foarte buna pentru a face o promovare de imagine. Contactul vizual cu bannerul companiei le va da posibilitate vizitatorilor sa retina mai usor atat site-ul, cat si alte elemente importante de marketing online, cum ar fi numele si sigla companiei.

Specialistii nostri in Google Adwords au experienta unor campanii eficiente de remarketing. Contactat-ne, suntem siguri ca va putem ajuta.

Autor

Eliza Voaides

Specialist Marketing

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to Articole
View My Stats