Google Adwords iti creste vanzarile

Back to Articole

Google Adwords iti creste vanzarile

Transforma-ti afacerea intr-un brand si promoveaza-l. Campaniile PPC sau Google Adwords te vor ajuta sa ajungi rapid la publicul tinta.

PPC inseamna Plata Per Clic . Cu alte cuvinte, platesti doar in momentul in care persoanele interesate de serviciile sau produsele tale, dau clic pe anuntul Adwords. Dupa alegerea terminilor de cautare ( cuvinte cheie relevante ) specifice domeniului tau de activitate, anuntul platit va aparea in partea de sus sau in partea de jos a paginii Google si va fi evidentiat prin cuvantul “Anunt”, urmat fiind de un text publicitar.

 

IMPORTANTA TEXTULUI PUBLICITAR IN GOOGLE ADWORDS

Fii atent la felul in care iti construiesti textul. Mesajul este cel care iti va scoate in evidenta anuntul. Desi trebuie sa tii cont de un numar limitat de caractere, straduies-te sa faci un text atractiv, prin care ii vei determina pe vizitatori sa dea clic pe anuntul tau. Evita sa directionezi internautul in Home Page, deoarece acesta nu are nici timpul si nici rabdarea necesara de a naviga pe site-ul tau, pentru a gasi exact serviciul sau produsul de care este interesat. Anuntul trebuie sa aiba link in pagina de destinatie a produsului sau a grupului de produse. Astfel, rata de conversie va fi destul de mare.

 

O campanie Google Adwords necesita o monitorizare permanenta. Pentru ca rata de conversie sa fie cat mai buna, trebuie sa licitezi cel mai bun cost per clic, astfel incat anuntul tau sa fie afisat cat mai mult timp posibil in prima pagina si, mai ales, sa fie plasat in fata concurentei. O vizibilitate sporita creaza premizele unor vanzari satisfacatoare.

 

ROLUL CUVINTELOR CHEIE NEGATIVE

Directioneaza anuntul doar catre un public targhetat. introdu in campanie “Cuvinte cheie negative”.  Acestea nu vor permite afisarea anuntului Adwords atunci cand se tasteaza in motorul de cautare Google cuvinte cheie irelevante. Imagineaza-ti ca ai un site feng shui. Ti-ai propus sa cresti vanzarile pentru “cocosul de foc”, animalul care, potrivit zodiacului chinezesc, patroneaza anul 2017. Pentru acest grup de anunturi am putea alege urmatoarele cuvinte negative:

  1. horoscop anul cocosului
  2. previziuni anul cocosului
  3. previziuni 2017
  4. Horoscop anul cocosului

Anuntul publicitar , nu va aparea in momentul in care se vor tasta acesti termeni de cautare, deoarece persoanele respective, nu sunt interesate de achizitionarea produselor tale. Cu alte cuvinte, prin cuvintele cheie negative, Google Adwords te scuteste de plata unor clicuri care nu te ajuta, iar bugetul tau se va consuma doar in cazul tastarii cuvintelor cheie relevante.

Asadar, rezultatul pozitiv al campaniei PPC sau Google Adwords consta in capacitatea specialistului de marketing de a gasi cea mai buna strategie Adwords.

Echipa Valdar iti realizeaza campanii de marketing cu rezultate masurabile. Contacteaza-ne

Autor

Eliza Voaides

Specialist Marketing

Share this post

Comment (1)

  • Alexandra Reply

    Interesant articol, scurt si la subiect. Multumesc pentru informatii

    februarie 15, 2017 at 2:18 pm

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to Articole
View My Stats